Inici >> Noticies Butlleti >> Publicat el número 7 de 2017 de la revista Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies

dimecres, 10 gener 2018

S'ha publicat el número 7, darrer número de 2017, de la revista Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies.

En aquest número, la secció miscel·lània consta de dos articles, el primer de Patrice Djoufack, Universität Hannover, amb el títol "ÜBER DIE MACHT DER LIEBE: PENTHESILEA UND DIE ÜBERSCHREITUNG" i un altre de Gemma Curto, University of Sheffield, amb el títol "CHAOS AND BORGES: A MAP OF INFINITE BIFURCATIONS".

El monogràfic, DOSSIER GRASS, va ser editat per Jordi Jané-Lligé de la Universitat Autònoma de Barcelona i presenta contribucions sobre l'escriptor alemany GÜNTER GRASS dels següents autors: Jordi Jané-LLigé, Pilar Estelrich, M. Loreto Vilar, Volker Neuhaus, Mario Saalbach, Miguel Sáenz i Dieter Stolz. També comptem amb una ressenya de Miriam Seidler i la entrevista de Ma. Eugenia de la Torre al poeta alemany-andalús José F.A. Oliver amb el títol "EL POETA JOSÉ F.A. OLIVER Y EL HAUSACHER LESELENZ: VIGÉSIMO ENCUENTRO LITERARIO EN LA SELVA NEGRA".

Podeu consultar la publicació Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies des del Web del CRAI > Revistes Científiques de la Universitat (RCUB) > Anuari de Filologia. Literatures Contemporànies.