Inici >> Noticies Butlleti >> Préstec especial de Setmana Santa

Préstec especial de Setmana Santa

dilluns, març 20, 2017

Els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona ofereixen als seus usuaris un préstec especial de Setmana Santa.

Els documents de préstec normal prestats i renovats a partir del dia 20 de març de 2017, tindran com a data de retorn el dimarts 18 d'abril de 2017.

D'altra banda, durant aquests dies de Setmana Santa, les sol·licituds de PUC Préstec Consorciat rebudes a partir del dia 3 d'abril de 2017, se serviran amb retard. El servei es restablirà a partir del dimarts 18 d'abril de 2017.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.