Inici >> Noticies Butlleti >> Personal del CRAI al XIX Congrés Internacional d'Història de la Medicina Catalana

dilluns, 13 juny 2016

Assumpta Pujol, cap de la Unitat de Gestió de la Col·lecció del CRAI de la Universitat, ha participat en el XIX Congrés Internacional d'Història de la Medicina Catalana, organitzat per la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya (RAMC) i la Societat Catalana d'Història de la Medicina (SCHM), i celebrat a Puigcerdà, Cerdanya, del 10 al 12 de juny de 2016.

El Congrés, que ha comptat amb la presència d'investigadors de diferents països i de diverses especialitats, s'ha estructurat en sessions de comunicacions, una sessió de pòsters i dues taules rodones. A. Pujol ha format part de la taula rodona dedicada al tema "Preservació i difusió del patrimoni sanitari català", que ha estat coordinada per Lluís Guerrero Sala. Podeu veure la seva aportació al Dipòsit Digital de la Universitat.

El Congrés s'ha realitzat a les instal·lacions del Museu Cerdà "El Convent", de Puigcerdà. Vegeu el programa complet.