Inici >> Noticies Butlleti >> Nous cursos de formació d'usuaris al CRAI Biblioteca de Física i Química

Nous cursos de formació d'usuaris al CRAI Biblioteca de Física i Química

dimecres, gener 18, 2017

El CRAI Biblioteca de Física i Química ofereix una nova programació de cursos sobre el gestor bibliogràfic Mendeley per als mesos de gener i febrer de 2017.

Vegeu tota la informació i el formulari d’inscripció a l’aula CRAI-Formació d’usuaris: Informació i Inscripcions als cursos de formació del Campus Virtual de Formació de la Universitat.

Recordeu que també podeu demanar cursos a mida sobre qualsevol tema o recurs relacionat amb la Biblioteca des del Campus Virtual o bé anant al taulell d'informació del CRAI Biblioteca.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.