Inici >> Noticies Butlleti >> Nous cursos de formació d'usuaris per al mes de febrer al CRAI Biblioteca de Física i Química

dimarts, febrer 2, 2016

El CRAI Biblioteca de Física i Química ofereix una nova programació de cursos de formació d’usuaris per al pròxim mes de febrer. Com a novetat es programen per primera vegada  els cursos anomenats Avaluació de revistes i Cerca d’informació.

Avaluació de revistes tracta sobre els diferents recursos que s’utilitzen per avaluar les publicacions i l’activitat científica. A Cerca d’informació s’expliquen els principals recursos que ofereix el CRAI per cercar informació de les matèries impartides als ensenyaments de les Facultats de Física i Química.

Podeu trobar més informació i fer les inscripcions a:

Després d’autenticar-vos, cliqueu a “Informació general i inscripcions als cursos de formació”, cerqueu el CRAI Biblioteca de Física i Química i el curs que us interessi i feu clic a “Apunta't-hi”.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.