Inici >> Noticies Butlleti >> Nou número de la revista "Abriu" a RCUB

Nou número de la revista "Abriu" a RCUB

dimarts, octubre 13, 2015

S'ha publicat a RCUB el quart número d’Abriu, la revista científica internacional publicada per Estudis Gallecs i Portuguesos de la Universitat de Barcelona.

Aquest nou número inclou el monogràfic "Esquerdes al descobert: punts cecs a la textualitat gallega", editat per Olga Castro i María Liñeira, que explora les escletxes i el racons simbòlics i textuals a l'obra de Manuel Rivas, Xela Arias, Suso de Toro i Ricard Salvat, i inclou un estudi de cas de Luis Pimentel i la problematització del criteri lingüístic.

La secció “Miscel·lània” recull textos sobre Hélder Faife, Marcelo Mirisola i João Cabral de Melo Neto. La secció de ressenyes analitza estudis sobre Clarice Lispector i José Saramago, i sobre la identitat gallega contemporània; també inclou ressenyes de traducció de poesia brasilera i de Veríssimo. La revista es publica simultàniament en versió impresa i electrònica, com a e-book.

Podeu consultar la publicació Abriu des del Web del CRAI > Recursos d'informació > Repositoris digitals de la UB > RCUB > Abriu.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.