Inici >> Noticies Butlleti >> Mor l'empresari Leopoldo Rodés, membre del Consell d'Alumni UB i mecenes del CRAI UB

dijous, 9 juliol 2015

El CRAI UB expressa el seu condol per la pèrdua de Leopoldo Rodés, empresari i membre del Consell d'Alumni UB.

A més del seu vessant com a empresari, Leopoldo Rodés també era conegut per la seva activitat de mecenatge que el va portar a col·laborar amb nosaltres en el projecte Apadrina un document del CRAI UB, a través de Media Planning Group, agència publicitària especialitzada en mitjans de comunicació, actualment integrada a la multinacional francesa Havas Media, que ell presidia.

Recordem aquestes paraules de Leopoldo Rodés, amb el nostre agraïment per la seva generosa col·laboració: "la implicació i participació privada en projectes d'interès general caracteritza la societat que cerca el bé de la col·lectivitat. Ens referim al mecenatge, que encarna en les seves moltes facetes la voluntat personal de donar suport a un projecte que beneficia la comunitat, sigui aquest educatiu, social, cultural o científic".