Inici >> Noticies Butlleti >> Estrenem nova versió de Mendeley!!

Estrenem nova versió de Mendeley!!

dimecres, 16 setembre 2015

El CRAI UB posa al vostre abast la nova versió de Mendeley. Els usuaris del gestor bibliogràfic de la Universitat de Barcelona podreu gaudir a partir d'ara dels avantatges de la nova versió de Mendeley Institutional Edition (MIE).

Recordeu que la Universitat de Barcelona, juntament amb la resta d’universitats del CSUC, disposa d'un accés institucional per a tots els seus membres que us ofereix:

Biblioteca personal de fins a 5 GB

Emmagatzematge per a grups d’investigació fins a 20GB

Número il·limitat de grups públics i privats de fins a 25 persones

Recomanacions d'articles a partir de la vostra biblioteca personal amb l'opció Mendeley suggest a la versió Desktop

​Si ja teniu obert un compte a Mendeley, rebreu un correu electrònic amb la informació de la nova versió i de com us podeu beneficiar dels avantatges. Si no el teniu, creeu-ne un i també podreu gaudir de l’accés institucional afegint-vos al grup de la Universitat de Barcelona.