Inici >> Noticies Butlleti >> Publicada la Memòria 2017 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Publicada la Memòria 2017 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

dimecres, 4 juliol 2018

Com cada any, acabem de publicar la Memòria de les activitats realitzades pel CRAI Biblioteca Pavelló de la República durant el passat 2017.La posem a l’abast de tota la comunitat universitària, i també del públic en general a través de les nostres xarxes socials, per tal d’informar sobre les múltiples tasques que desenvolupem a la nostra biblioteca i arxiu.

Enguany hem modificat l'estructura de la Memòria per tal d'adaptar-la a la gestió per processos del CRAI de la UB i a l'organització de les dades de la manera que se'ns demana.

S'hi pot trobar informació sobre els programes de televisió o projectes audiovisuals i exposicions en els que hem participat, sobre les visites que han realitzat diferents col·lectius a la biblioteca, sobre les publicacions que s’han elaborat amb material del nostre fons i les col·laboracions amb les diverses institucions i organitzacions, tant de caràcter professional com social. També queden ressenyats els estudiants en pràctiques que hem tingut durant l’any, així com els donatius i els intercanvis que hem rebut o els nous fons d’arxiu inventariats, etc.

Podeu consultar la Memòria 2017 al web del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República on hi ha publicades les altres memòries anuals o bé directament al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona.

Creiem que visualitzar en una Memòria d'activitats les diverses tasques que es porten a terme a la Biblioteca és una bona oportunitat per acostar-nos als que no ens coneixen i que potser trobin aquí activitats i/o continguts inesperats. Sense oblidar la responsabilitat de retre comptes com a institució pública que som.