Inici >> Noticies Butlleti >> LIBER 2018. Participació del CRAI de la UB a la 47a conferència anual

LIBER 2018. Participació del CRAI de la UB a la 47a conferència anual

divendres, 13 juliol 2018

Els dies 4, 5 i 6 de juliol va tenir lloc a Lille la 47a conferència anual de LIBER. Aquest any el tema de la conferència era Research Libraries as an Open Science Hub: from Strategy to Action. El darrer dia de la conferència es van presentar dues ponències amb participació del CRAI de la UB.

L’Anna Rovira de la UPC i l’Ignasi Labastida del CRAI van presentar l’Observatori de l’Accés Obert : The Open Access Observatory. An initiative to monitor the open access landscape, una iniciativa sorgida d’una jornada d’intercanvi entre la Biblioteca de la UPC i el CRAI de la Universitat de Barcelona, celebrada l’any 2016.

D’altra banda, la Clara Riera de la UOC va presentar el MICRO-MOOC sobre accés obert elaborat conjuntament per totes les universitats catalanes i la UJI de Castelló durant la Setmana Internacional de l'Accés Obert del 2017,  i va informar que enguany se'n celebraria la segona edició.

Podeu consultar aquí totes les presentacions de LIBER.

Més informació del MICRO-MOOC sobre accés obert a la pàgina de Difusió de l'Accés obert del CRAI.

L’edició del 2019 se celebrarà a Dublín.