Inici >> Noticies Butlleti >> "II Jornada de Bones Pràctiques" del CRAI

"II Jornada de Bones Pràctiques" del CRAI

dimecres, 27 abril 2016

El dimarts 26 d'abril de 2016 es va celebrar, a l'aula magna de la Universitat, la II Jornada de Bones Pràctiques del CRAI. En aquesta ocasió, el tema al voltant del qual es van treballar les presentacions va ser el Suport a la Recerca.

La jornada, que va començar a les 15.30 h i es va allargar fins a les 18.45 h, es va iniciar amb la presentació de la Comissionada de Sistemes d'Informació i Documentació, la Dra. Carina Rey i la de la Directora del CRAI, Adelaida Ferrer. Seguidament, vam poder escoltar Anna Rovira Fernández, cap de la Unitat de Recursos per a la Recerca del Servei de Biblioteques de la UPC, que ens va parlar d'El suport a la recerca a les biblioteques de la UPC.

La sessió va continuar amb aquestes interessants presentacions amb el format de 'Pechakucha' adaptat al CRAI en sessions de 15 minuts:

• Les exposicions bibliogràfiques com una eina de col•laboració entre docents i bibliotecaris al CRAI Biblioteca de Física i Química / Anna Gomar
  • Com captar la producció científica dels investigadors de la UB /Eulàlia Alomà
  • Autoritats UB, una eina més enllà del catàleg"/ Anna Playà i Esther Plana
  • Els pilars del Dipòsit Digital / Montse Aguasca
  • La Catalogació de llibre antic: un valor afegit / Gemma Caballer
  • Les persones omplen de vida el CRAI Biblioteca del Raval des de fa 10 anys /Ma. Carme Barragán i Anna Clavell

Esperem que la propera Jornada, que serà ja la tercera, tingui el mateix èxit de participació que han tingut la primera i la segona, i que puguem mantenir la qualitat de les intervencions i el grau de satisfacció obtingut.