Inici >> Noticies Butlleti >> Exposició al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet amb motiu del Dia Internacional dels Arxius

dimarts, 21 juny 2016

Amb motiu del Dia Internacional dels Arxius, la secció de Gestió Documental i Arxius de la Universitat de Barcelona organitza, com ja va fer l’any passat per aquestes dates, un seguit d’activitats per donar a conèixer documents d’especial interès de la vida de les facultats.

Els arxius intermedis de la Universitat de Barcelona també s’afegeixen a aquesta commemoració amb mostres que, enguany, es podran visitar fins al 30 de juny de 2016.

Al CRAI Biblioteca del Campus de Mundet, es podrà visitar l'exposició de l'arxiu intermedi del Campus De la creació de l'Escola Normal de Barcelona (1845) als inicis de la Gran Guerra (1914): comparativa de gènere en els estudis de Magisteri, una mostra que permet accedir als diversos programes d'assignatures i plans d'estudis destinats en aquella època a l'alumnat masculí i femení.

Us hi esperem!

Vegeu la notícia de la Universitat amb totes les mostres que es duen a terme per celebrar el Dia Internacional dels Arxius.