Inici >> Noticies Butlleti >> Gran èxit de participació a la Jornada ACS on Campus a la Facultat de Química

Gran èxit de participació a la Jornada ACS on Campus a la Facultat de Química

dilluns, 22 octubre 2018

Es va celebrar el dijous 18 d'octubre de 2018, amb gran èxit d'assistència, la Jornada ACS on Campus a la Facultat de Química de la Universitat de Barcelona, a la Aula Magna Enric Cassassas. La sessió, especialment adreçada a alumnes i investigadors, va ser la primera Jornada ACS on Campus a Catalunya.

La Jornada es va enfocar cap als nous investigadors que publicaran en el futur, però també es va parlar de tot el que pot oferir ACS com a societat científica a aquests futurs professionals.

Es va parlar, entre d'altres temes, del que significava publicar fa 30 anys i com ha canviat ara l'experiència, i es van donar també exemples de sortides professionals per als futurs químics.

Hi va haver 200 assistents que van sortir molt satisfets de la Jornada.

Vegeu aquí el programa de l'acte.