Inici >> Noticies Butlleti >> El TÀCTIC als vostres dispositius mòbils

El TÀCTIC als vostres dispositius mòbils

dijous, març 15, 2018

Ja podeu consultar als vostres dispositius mòbils la informació de l'Espai del TÀCTIC del CRAI de la Universitat de Barcelona.

Recordeu que hi podreu trobar un recull d'eines TIC i TAC per ajudar-vos en l'aprenentatge i la docència, així com píndoles formatives i el portafolis de part del material elaborat a la Unitat de Docència del CRAI de la Universitat.

Feu-nos arribar els vostres suggeriments o consultes a udcrai@ub.edu.

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

Membre de:

Segell EFQM 500