Inici >> Noticies Butlleti >> El llegat del professor Ramon Margalef, torna al programa ‘El escarabajo verde” de TVE2

dijous, 16 maig 2019

Amb motiu del centenari del seu naixement, el programa El escarabajo verde de Televisión Española 2, tornarà a emetre un episodi dedicat al Doctor Ramon Margalef amb motiu del cinquantè aniversari del seu nomenament com a catedràtic d'Ecologia, el primer que hi va haver a l'Estat español. El reportatge va ser emès per primer cop al desembre de 2017 i elaborat amb la col·laboració d'experts de la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona, l'Insitut de Recerca de la Biodiversitat de Barcelona (IRBio) i l'institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC).

Part d'aquest episodi, titulat "El legado del profesor Margalef ", va ser enregistrat al CRAI Biblioteca de Biologia, concretament l'entrevista a la nora del doctor Margalef, Cèlia Marrassé, investigadora de l'Institut de Ciències del Mar. Durant l'entrevista es poden veure imatges del Fons Ramon Margalef i de l'arxiu personal, dipositats al CRAI Biblioteca de Biologia, i també d'alguns dels documents que contenen.

El capítol dedicat al professor Margalef tornarà a ser emès aquest divendres, 17 de maig, a ls 18.35 h, a la 2 de RTVE.

Us el recomanem!