Inici >> Noticies Butlleti >> Els plaers de mirar. Tresors bibliogràfics de la Universitat de Barcelona. Exposició al MHC

dimarts, 14 novembre 2017

A partir del proper 16 de novembre i fins al 25 de febrer del 2018, el CRAI Biblioteca de Reserva presenta una selecció dels seus llibres més preciosos a la sala d’exposicions del vestíbul del Museu d’Història de Catalunya.

L’exposició Els plaers de mirar. Tresors bibliogràfics de la Universitat de Barcelona és una mostra de 40 llibres dels 65 que apareixen a la publicació Els Tresors de la Universitat de Barcelona. Fons bibliogràfic del CRAI Biblioteca de Reserva, aparegut al setembre de l'any passat.

Es presenten dos itineraris paral·lels, un pels llibres organitzats en set àmbits temàtics i un altre de caire temàtic, que es completen amb un espai dedicat al CRAI dividit en dues seccions. La primera per al Taller de Restauració, amb vitrina i vídeo propi, i la segona dedicada al CRAI Biblioteca de Reserva, amb una presentació virtual sobre la seva naturalesa i tasques.

També hi podreu veure un facsímil amb una tria d’imatges de les obres de la publicació Els Tresors de la Universitat de Barcelona, que no hi han tingut cabuda, i el recorregut finalitza amb l’exhibició d’un exemplar de la mateixa publicació que ha donat origen a aquesta iniciativa.

Properament anunciarem les visites guiades que s’hi faran i la proposta de tallers paral·lels.

Trobareu més informació al Blog del CRAI Biblioteca de Reserva.