Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI Unitat de Projectes a la CRECS 2015

El CRAI Unitat de Projectes a la CRECS 2015

dilluns, 11 maig 2015

El CRAI UB Unitat de Projectes ha participat a la 5ª Conferencia internacional sobre revistas de ciencias sociales y humanidades (CRECS 2015), que ha tingut lloc a Múrcia els dies 7 i 8 de maig, organitzada pel Grupo ThinkEPI, la revista El profesional de la información y la Facultad de Comunicación y Documentación de la Universidad de Murcia.

A la jornada s'han tractat temes diversos enfocats a com millorar la situació de les revistes en ciències socials i humanitats, com ara criteris de qualitat formals i de contingut, factors i índexs de qualitat, avaluació per parells, visibilitat internacional de les revistes espanyoles, models de viabilitat econòmica de les revistes etc.

La participació del CRAI UB ha estat la presentació, emmarcada dins la sessió de comunicacions: Servicios bibliotecarios para revistas y acceso abierto, Editores + bibliotecarios + OJS= Revistas científicas competitivas, realitzada per Judit Casals, Josep Coll i Gemma Masdeu. Les presentacions de les jornades (així com els seus vídeos) podran ser consultats properament a la pàgina de les jornades CRECS 2015.

Aquestes jornades han fet possible conèixer iniciatives i maneres de treballar d'altres institucions que utilitzen el programari de gestió de revistes Open Journal System (OJS), i ens han donat la possibilitat d'establir-hi contactes per col·laborar i transferir coneixements i experiència, que es traduirà en donar més bon servei als nostres usuaris i millorar la qualitat de les revistes científiques de la UB.