Inici >> Noticies Butlleti >> Disponible al Dipòsit Digital la tesi llegida el 1982 pel Dr. Dídac Ramírez

Disponible al Dipòsit Digital la tesi llegida el 1982 pel Dr. Dídac Ramírez

dimarts, 8 novembre 2016
Ja es troba disponible en xarxa la tesi del Dr. Dídac Ramírez, El Laberinto Leibniciano, llegida el 1982 a la Secció de Filosofia de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat de Barcelona. La tesi realitza una anàlisi sobre els objectius de la filosofia de Leibniz i el sentit últim del seu pensament.

Aquesta tesi ha estat digitalitzada a partir de l'exemplar dipositat al CRAI Biblioteca de  Filosofia, Geografia i Història, i forma part de l'esforç del CRAI per a la recuperació retrospectiva del coneixement generat a la Universitat de Barcelona.

Com la resta de tesis, aquesta tesi doctoral —que es publica amb una llicència de Creative Commons—  es troba al Dipòsit Digital de la UB i al repositori TDX (Tesis Doctorals en Xarxa).