Inici >> Noticies Butlleti >> Exposició virtual "Doctors honoris causa proposats per la Facultat d'Economia i Empresa" al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

divendres, 5 juny 2015

El doctorat honoris causa és la màxima distinció que la UB concedeix a una persona en reconeixement als seus mèrits i la seva trajectòria en l’àmbit acadèmic, científic o cultural; als seus valors, i a la seva especial vinculació amb la Universitat. La Facultat d'Economia i Empresa ha proposat al llarg dels anys sis candidats que han obtingut aquest reconeixement.

El CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa us ofereix una exposició virtual que es complementa amb una exposició bibliogràfica  perquè la comunitat universitària conegui aquests doctors.

La mostra, amb el títol Doctors honoris causa proposats per la Facultat d'Economia i Empresa, fa esment d'aquests sis candidats: François Perroux (1903-1987), Alfred Sauvy (1898-1990), Romà Perpinyà i Grau (1902-1991), Raymond Barre (1924-2007), Josepht Stiglitz (1943-) i Rafael Correa Delgado (1963-).