Inici >> Noticies Butlleti >> Novetat a les xarxes CRAI UB: Facebook de la Biblioteca Dipositària de les Nacions Unides

dijous, 18 juny 2015

El CRAI Biblioteca de Dret ha incorporat la Biblioteca Dipositària de les Nacions Unides a les xarxes socials del CRAI amb un compte de Facebook

La Biblioteca Dipositària de les Nacions Unides es va concedir a la Universitat de Barcelona l'abril de 1963, i es va convertir, així, en la primera que l'Organització de les Nacions Unides va atorgar a una universitat espanyola. La Biblioteca es va instal·lar a la Facultat de Dret, on segueix tenint la seu, i des de gener de 2010 és part integrant del CRAI Biblioteca de Dret.

Accediu a les xarxes del CRAI UB des del Web del CRAI > Coneix el CRAI > Difusió i màrqueting > Blogs i xarxes socials.

icona de totes les xarxes socials del CRAI

O des d'aquesta icona, que trobareu a totes les pàgines del Web del CRAI.