Inici >> Noticies Butlleti >> Col·laboració del CRAI Biblioteca de Biologia en la biografia científica del Dr. Margalef

dilluns, 9 novembre 2015

El passat 26 d'octubre es va presentar, en el marc del fòrum científic del Premi Ramon Margalef d'Ecologia que va tenir lloc a la Facultat de Biologia, el llibre dels doctors Narcís Prat, Joandomènec Ros i Francesc Peters, Ramon Margalef, ecólogo de la biosfera : una biografía científica. El llibre ha estat publicat per Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona i ha comptat amb el patrocini de la Fundació Agbar, amb la qual havia col·laborat el Dr. Margalef.

Per a l'elaboració del llibre, el Dr. Narcís Prat ha comptat amb la col·laboració del CRAI Biblioteca de Biologia, dipositària del Fons Ramon Margalef López, que compta amb totes les publicacions del Dr. Margalef, i també amb un arxiu de la seva documentació científica i personal.

Un exemplar de llibre està exposat actualment al CRAI Biblioteca de Biologia, juntament amb les obres del Dr. Margalef que s'hi esmenten, formant part de la mostra bibliogràfica Premi Ramon Margalef d'Ecologia 2015.