Inici >> Noticies Butlleti >> Acord de col·laboració entre la Humboldt-Universität de Berlín i el CRAI de la Universitat de Barcelona

dilluns, 8 octubre 2018

El passat dia 1 d'octubre de 2018 el CRAI Biblioteca del Pavelló de la República va signar un acord de col·laboració amb la Humbolt-Universität zu Berlin.

Aquest acord s'ha gestat a partir de la sol·licitud de l'investigador i musicòleg resident en aquesta universitat alemanya Diego Alonso Tomás amb l'objectiu facilitar l'accés al contingut del Fons Personal Manuel Serra i Moret, dipositat al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República.

A través d'aquest acord, la Biblioteca autoritza la reproducció de tota la documentació necessària per l'edició de l'obra que s'està preparant sobre Otto Mayer-Serra (Barcelona, 1904- Ciutat de Mèxic, 1968), amb les condicions que s'especifiquen a l'acord.

Otto Mayer i Serra va ser un musicòleg d'origen alemany, naturalitzat espanyol el 1934 i que després de passar pel camp de concentració d'Argelers va emigrar a Mèxic l'any 1940. Allà va realitzar els primers estudis sobre música mexicana del segle XX. Durant la guerra Civil espanyola va ser el responsable de la recopilació i comentaris del Cançoner revolucionari internacional  = Cancionero revolucionario internacional.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

Membre de:

Logo de LERU                                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia