Inici >> Noticies Butlleti >> 5.000 tesis de la Universitat de Barcelona al Dipòsit de Tesis Doctorals en Xarxa TDX

divendres, 8 abril 2016

La Universitat de Barcelona ja disposa de 5.000 tesis incorporades al repositori de Tesis Doctorals en Xarxa (TDX).

La tesi número 5.000 porta per títol El proceso de liberalización del transporte aéreo en la UE. Efectos jurídicos sobre la protección de consumidores, ha estat escrita per Òscar Casanovas i Ibáñez, dirigida per Ramon Viñas i Farré, i presentada a la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona.

Com la resta de tesis, aquesta tesi doctoral —que es publica amb una llicència de Creative Commons— també ha estat incorporada pel CRAI al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona.